Rýchle nacenenie

Dodávateľ, náš partner

Úspešne zrealizovaná preprava pre nás znamená, že objednávka bola naplnená podľa požiadaviek a k spokojnosti klienta. Ako jedno z najdôležitejších kritérií pre dosiahnutie tohto cieľa vnímame výber správneho dodávateľa. K tomu využívame našu vlastnú databázu, ktorú pravidelne plníme a aktualizujeme na základe našich predchádzajúcich skúseností s dopravcami. Dnes táto databáza obsahuje vyše 11 000 dodávateľov a o niečo viac našich postrehov.  🙂

Ako vyzerá naša interná databáza?

V profile každého dodávateľa sa nachádzajú všetky potrebné údaje  na to, aby sme vedeli, či je dopravca na daný transport vhodný alebo nie. Profil obsahuje informácie od vozového parku, cez obľúbené destinácie po histórie transportov. V rámci uskutočnených prepráv hodnotíme predovšetkým dodržiavanie časových a iných, vopred stanovených požiadaviek, komunikáciu pred a počas prepravy, promptnosť, dostupnosť a iné. Tieto ukazovatele nám úspešne napomáhajú pri výbere toho najlepšieho dopravcu pre daný transport do budúcnosti.

Od založenia firmy sme úspešne zrealizovali viac ako 50 000 prepráv. S našimi 11 000 dopravcami v databáze vychádza v priemere na dopravcu 4-5 prepráv. V skutočnosti je ale tento údaj skreslený. Našim cieľom nie je pestrosť dodávateľov, ale koncentrácia schopných spoločností, ktoré chceme opakovane využívať a ktoré nám v minulosti dodali servis, aký sme očakávali. Skvelo odvedená práca obdrží v našom systéme výborné hodnotenie.

Dobré vzťahy s našimi dodávateľmi berieme za kľúčové a na základe nich vytvárame dlhodobé partnerské vzťahy na všetkých frontoch. Úspech firmy, a tým pádom aj úspech našich klientov, sa vo veľkej miere odráža práve od kvalitne odvedenej práce našich dopravcov. Tú  pravidelne zaznamenávame a vyhodnocujeme.

Aj keď vsádzame na overenú kvalitu, stáva sa, že dopravca svoje záväzky nedodrží. Dodávateľ, ktorý nesplnil vopred dohodnuté podmienky prepravy, dostáva v našej databáze stopku a označenie „zakázaný“. To znamená, že s takýmto dopravcom už v budúcnosti viac nebudeme spolupracovať.

Ako taká realizácia prepravy vyzerá u nás?

Predtým, ako vyšleme auto nakladať tovar pre klienta, sa zaoberáme informáciami, na základe ktorých dodávateľa vyberieme. Ide najmä o:
– tranzitný čas, t.j. čas, za ktorý dokážeme doručiť tovar na miesto určenia
– množstvo a váha tovaru
–  aktuálnu vzdialenosť vozidla od miesta nakládky
–  dostupnosť vyhovujúceho vozidla
– cena, za ktorú dopravca tovar odvezie
– urgentnosť zásielky
– technická vybavenosť vozidla a šoféra

Ak nám informácie, ktoré sme zozbierali dávajú zmysel, prejdeme na preverenie dodávateľa, ak v našej databáze ešte nefiguruje.

Za riešenia, ktoré ponúkame našim klientom plne zodpovedáme my a nie naši dodávatelia

Ak počas prepravy nastane nejaký problém, dodávateľa vyzývame k neodkladnej komunikácii. Samozrejme, otvorene a zodpovedne komunikujeme o situácii aj s klientom . Ubezpečenie klienta, že sa vieme postarať aj v prípade komplikácií, vnímame ako esenciálnu vec. To znamená, že sa za dopravcov a ich činy nikdy neskrývame. Je pre nás veľmi dôležité, aby bola naša práca vnímaná klientom komplexne a sme radi, keď ju potom spätne hodnotia ako dobre a zodpovedne odvedenú. Takéto nastavenie sa snažíme vyvolať aj u našich dodávateľov.

Uvedomujeme si, o aký citlivý biznis pri expresných prepravách ide. Preto sa pri každom transporte snažíme o prehĺbenie partnerstva s klientom i dodávateľom. Naše výsledky a veľmi korektné vzťahy dokazujú, že sa nám to úspešne darí.

 

Dodávateľ, náš partner

Uvedomujeme si, o aký citlivý biznis pri expresných prepravách ide. Preto sa pri každom transporte snažíme o prehĺbenie partnerstva s klientom i dodávateľom. Naše výsledky a veľmi korektné vzťahy dokazujú, že sa nám to úspešne darí.

Články

Skrátené platobné podmienky = 25 dní! Časovo obmedzená ponuka!

Radi by sme vás informovali o špeciálnej SWIDA ponuke, ktorá vám pomôže zlepšiť cash flow Vášho podnikania. Od 15.06.2024…

Prešli sme na elektronickú fakturáciu: Zelenšia a efektívnejšia budúcnosť

Vážení dopravcovia, radi by sme Vás informovali, že sme od 1. apríla 2024 plne prešli na elektronickú fakturáciu. Táto zmena prináša výhody nielen…

Ako AI inovuje SWIDU?

Výzvy tradičnej logistiky Logistika bola vždy komplexným a náročným odvetvím. Manuálne pracovné postupy v kľúčových oblastiach, ako je vyberanie, balenie…